19. nap Villalcazar de Sirga - Lédigos

Igazán, nem tudok úgy írni ezekről a napokról, ahogy azt eddig tettem. Szépek e napok is, csak nem túl változatosak. Ha valaki látta az Éli könyve c. filmet Denzel Washington főszereplésével, akkor olyasmit képzeljen el. Csak puszta, és az ember megy.

IMG_2607.JPG

Én magam nem láttam ezt a filmet. A barátaim meséltek róla, hogy szinte semmi másról nem szól, csak arról, hogy Denzel megy. Többek közt ezért nem néztem még meg, de azt hiszem megfogom. Érdekel hogyan, és miként megy. Mert ezekben a napokban, itt a Mezeta-n én is úgy érzem magam. Tényleg! A mai 29 kilométerből volt egy 17 km-es szakasz, ahol mindenkivel leforgatták a fent említett filmet. Elképesztő volt, és sajnos a nap is sütött már jócskán. Semmi, de tényleg semmi nem volt ott, csak az út, és a szántó, a mező, a föld. Eleinte élvezettel tettem minden lépést, de délután 2 óra felé már azért elég volt. Két órával később érek be a szállásra, ahol semmi mást nem teszek ma, minthogy mosok, zuhanyzom, eszek, pihenek, megint eszek és megyek aludni. 
IMG_2655.JPG
Sokat kivett belőlem a mai nap. Viszont elmondható, hogy túl vagyok La Mezeta nagyrészén, és ami még fontosabb: a Santiago de Compostella-ba tartó utam feléhez érkeztem. Innentől több van mögöttem, mint előttem, egész pontosan 395 kilométer! Megyek is lefeküdni, holnap este még kevesebb lesz.
Szabó-Mészáros Marcell
süti beállítások módosítása