Samwise 2012.07.26. 08:30

Röviden

13. nap Villamajor Montes de Oca - Agés

E napon se kapkodtam el az indulást. Megint 9 óra előtt pár perccel hagytam magam mögött a falut, ahol éppen megaludtam. Pihenten ébredek.

IMG_1473.JPG

A mai szakasz igazán érdekesnek ígérkezett. Több, mint 3 órán keresztül ugyanis csak az erdőben, egy hegyen át vezet Szent Jakab útja. Tengerszint felett 900 méterről indulok, és 1000 méter fölé emelkedem. A növényzet itt főleg fenyvesekből és páfrányokból áll. Ma is alig vannak az úton, szinte végig egyedül megyek. A nap süt, és kicsit fúj a szél is. Árnyékban pedig kifejezetten hűvös van. Jó, hogy elhoztam a széldzsekimet. Mindenféle gond nélkül haladok. A talpam jobban van, a derekamnál pedig még fent van a szalag. Szerencsére elmúlt a tompa fájdalom. Jó szolgálatot tett a kinesio tapasz. San Juan de Ortega falvát aláereszkedve látom meg dél körül. Nem itt állok meg, hanem egy órát tovább megyek Agés felé. 
IMG_1498.JPG
Tudomásom szerint az 55 lakoson, és két albergue-n kívül nincs itt más. A szállás viszont különlegesen hat rám a maga öreges épületével, tetőtéri szobájával, valamint alacsony belmagasságával. A délután érkezik egy cseh lány is a szobába. Miután megtudja, hogy magyar vagyok, egy Réka nevezetű hazánk leányáról beszél nekem, lehet ő is itt alszik. De én közben mosom a ruháimat, és pihenek egy kicsit. Kora este megismerem Rékát, aki örül, hogy végre magyarul beszélhet. Nekem is kellemesebb édes anyanyelvünkön társalogni. Órákon át osztjuk meg egymás élményeit, majd a vacsora után aludni térünk, ki-ki a maga szobájába. Elköszönünk egymástól, mert ő is előttem lesz, csakúgy, mint a többiek. Ugyanis úgy döntöttem idő közben, hogy Burgos-ban maradok egy plusz napot. 
Holnap tehát oda kell eljutnom. Még beszedem a megszáradt ruháimat, összepakolom a cuccaimat, és elteszem magam másnapra.
Szabó-Mészáros Marcell

komment

Címkék: Szállás

süti beállítások módosítása